Jó dolgok:D

 2009.08.18. 21:56

Szia mindenkinek.Jó rég nem írtam már,most összegyűlt egy kis dolog,szóval előre szólok,ez mot hosszú  lesz,bár a többihez képest talán nem is olyan hosszú.Na szóval:

Először is ,szombat.Színkör.Előadás.Három órakor indultunk,Balaton közeli kis településen,Kővágóörsön volt az előadás.Kicsit szarba voltunk,mert szegény enikő előadás előtt lebetegedett,így nem tudott jönni,viszobnt így fel kellett osztani a szövegét,nekem is jutott egy pár sor,az egyetlen jó ebben,hogy mivel kihagytuk  azt a darabot amiben én játszottam volna,nem lett volna nagyon szvegem,viszont így elmondtam szegény encsi szövegét.Az odabuszút egész jó volt,bea mellett ültem,hóülyéskedtünk,bár az a három-három és fél óra azért így is hosszú volt.Mikor odaértünk,megnéztük a színpadot,illetve pódiumot,beszélgettünk,öltöztünk a fiúk billiárdoztak meg ilyenek.Az előadás egy nagy rakás .öhm nos igen...volt,nekem nem volt olyan amit el ne rontottam volna,no nem baj,majd máskor.Huszadikán úgyis lesz még előadás.Aztán billiárdoztam még egyet a fiúkkal,hát mondanom sem kell ki nyert volna ha nemkellett volna indulni,mert csunya buszosbácsi ideges lett,és azt mondta most(mellesleg kikezdtünk vele,,na mit is írok,ő kezdett ki velünk),na mindegy,jó fej volt az ember,csak néha hülye,de a fiuk azt mondták hogy egy erős döntetlen lett,mert már nem volt idő,hehe,na persze.A hazaút valóban hamarabb eltelt,mivel attiláék bekapcsolták a notebookot vagy laptopot nem tom,mert Bazsi meg akarta tudni hogy mondják angolul azt hogy kukorékol,mellesleg én elfelejetettem,aztán elkezdtek zenét hallgatni,FáááááKfááákfááááák,igaz bea?merthogy nagyjából ez volt a szövege.Beszélgettünk egy csomót,de már mindenki fáradt volt,mert másnap hajnali egyre értünk haza.Összefoglalva,ha nem lett volna az előadás nagyon jó lett volna,hehe,csak viccelek,de ki tudja:D.

A második:Maaaa,azaz kedden voltunk marimmal cinemába,westendben,és bizony nagyon jó volt,hiába mondták hogy szar a film nekem tetszett,először is nekem bejött az hogy a szerelmi szálakra is hangsúlyt fektettek,mert a könyveb is volt nyomatéka,aztán egy két helyen kibővítették,egy két helyen meg lecsippentettek belőle,de gondolom nem tudták úgy megoldani,vagy nem tudom,mindenesetre egész jó volt.Az eleje tényleg nem úgy kezdődött de így is jó volt,izgis,meg érthető.A végén Piton tényleg csak odanyögi hogy "hé figyi én vagyok a félvér herceg"de ez a könyvben is így volt.Az viszont nem tetszett hogy a végén harryt nem elvarázsolta dumbledore hanem csak állt ott tétlen,ez nagyon nem reális,ha mondhatom így,merr harry úgyse tette volna ezt,hanem harcolt volna,na mindegy,és egy kicsit az is idegestíő volt,hogy nem volt harc az iskolában,az pedig egy fontos elem ,feldobta volna a filmet,de gondolom azut is nehéz  megoldani.Viszont nagyon jól kidolgozott volt az animáció,nem volt olyan "kiskölcségvetéses" film hangulata,mint amikor a sárkány egy felnagyított gyik stb.szóval élvezhető volt.Meglepetésként ért,pedig gondolhattam volna hogy a horcruxok nem horcrukox hanem horkruxok,na mindegy,ezt is tudom.Amit még belerakhattak volna ha több idejük lett volna,az mardekár örökségének története,mert az is segített  megérteni Denem történetét,így egy olyan nincseleje dolognak tűnik,de mint ahogy marim mondta,valószínűleg annak,aki nem olvasta,mert erről már volt szó,azt hiszem a negyedik elején,de nem ennyire részletesen.Huhh.na ezt azt hiszem kiveséztem,jah és még annyi hogy a temetés hiányzott.de akkor is testzett a film.A kezdésig mellesleg három órát kellett várnunk,de nagyon hamar eltelt,találkoztam mari egyik barcsijával még a vonaton,aranyos csaj.Körebementünk vagy húszszor a westenden,először eltévedtünk a wct keresve,de aztrán meglett,illetve a mozi melletti ami van,oda mentünk mindig,meg poénkodtunk egy csomót,úgy ahogy szoktunk,pesrze hogy most nem jut eszembe semmi,na nem baj,jó volt nagyon.Hazafelé én is busszal mentem,hatra értem haza.UTána elmentem futni,meg msneztem nikivel egy jót.

Kicsit olyan furán érzem magam,mert velem ha valami jó dolog történik,mindig tudom hogy jön a rossz,sőt mindig meglátom a rosszat a jóba,és ideges leszek,de most furxcsa,mert jól érzem magam,és várom ,illetve tartok attól hogy mikor jön már olyan amin agyalhatok,hát ien,aki idióta.

Szia pussz,mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr211320620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása