Azér' írok címet

 2009.08.05. 16:51

Sziasztok.

Esik.Nem tudok mit csinálni idebenn,ráadásul regnap annyira bevertem a térdem egy fapadba,hogy ma már alig bírtam ráálni.Nagyon szar érzés az,hogy csak korlátozott mértékben tudok izegni mozogni:D.Nem nagyon tudok soha a seggemen maradni.Viszont az a baj,hogy nem tudtam edzésre se menni,de mint kiderült nem is volt,és fanni ha olvasod PÉNTEKEN NEM LESZ EDZÉS.jajj de hülye vok,mondtad h nem jössz mert anyukáddal mentek kórházbe.Na mindeg ,azért szóltam.Elkezdtem nézni az így jártam anyátokkalt az elejétől kezdve és imádom azt a sorozatot,vagyishogy kedvelem,mint barátot(aki nézi a sorozatot érteni fogja:D)Ma muszály voltam elmenni a közösségi házba egy szövegért,és mikor elindultam még nem esett,mire mentem egy háztömböt már szakadt.a mai napon ezidáig akkor esett legjobban.Hát pesrez ki más menne akkor zúzott lábbal,szakadó esőben ki,ha nem én?Jah és voltunk kedden barátnőimmel,jó volt.voltunk cukiba,suliba,nyalókáztunk:D.az nagy volt,mikor bementünk marimmal nyalót venni a boltba és kérdeztük hogy van e chupa chups és abból is különösen jó a tejszínes eper(jah,é mari,szombatra szerzek neked),és kérdeztük az eladót és mondta h valahol benn van,elment hátra,és mikor már egy órája nem jött arra gondoltunk h úgy értette h benn van,hogy őbenne van,és most éppen megszüli vagy kivécézi:d.Aztán valahogy előkerültek a nyalókák,de persze h nem olyanok minmt amilyeneket szeretünk de akkor már inkább vettünk olyat.Végülis nem oylan rosszak,bár  akkor még nagyban hangoztattam az ellenkezőjét,csak meg kell találni benne a jó ízt:D.Pont olyan mint  a hajam:meg kell látni benne a szépséget:D.Jah,és még a suliról akartam mondani,hogy szerintem nagyon kórhzas lett,valamint a falicsempék nem mennnek az aulában a csempékhez,és mégegyszer mondom annyira sötét és kórházas lett,valamint a fanni megtalálta h az egyik oldalon nincsenek korlátok szóval onnan simán le lehet firkálni,azt tessék jön majd a "magdinénieffektus",aztán az nem lesz jó.Fél iskola ki fog halni:D.Na majd panasz teszek.De am nem olyan rossz,mert a termek kifejezetten modernek lettek,meg akadálymentesítették a bejáratot valamint a TCS. bejáratánál a lépcsőt.Na de még elznek fejlesztése meg újítások rajta,jah meg ki is lett festve,szóval több a jó benne mint a rossz,meghát ajándék lónak ne nézd a fogát.Na,ahhoz képest h nem történik nagyon velem semmi,egész jól el tudtam itt magyarázni.Marival megyünk szombaton bálra,remélem most jó lesz a "felhozatal",és most megpróbáljuk azt ami múltkor nem sikerült,tod mire gondolok:D

pussz és szia mindenkinek


A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr101290873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása