Helloka mindenkinek.Jó ideje nem írtam,mert nem igazán történik velem semmi izgi(illetve izgi és jó)dolog,szal nem nagyon tudtam volna miről írni.Igazából most sincs nagyon,csak most bekapcsoltam a nagygépet,és így tudok blogolni,mert a notebookom beszart illetve kiírja h túlléptem vmi határt,pedig elviekbe korlátlan a netem.Marival meg nikivel szoktunk beszélgetni msnen(sziasztok:D),járunk fannival edzésre(kikészítőek és fárasztóak,már az edzések),bicajozok,elolvadok a melegbe,hülyeségeket álmodok,le se írom inkább miket,nagyjából ennyi.Ha az életet vízhez lehetne hasonlítani,akkor az enyém most egy tó lenne az tuti,mert nem nagyon folynak benne a dolgok csak úgy álldogál.De majd ha elkezdődik a suli remélem megint életre kap és folyóvá változik.Tegnap röpiztem lenn az udvaron meg futottam is,szal jól ki voltam fáradva,de még így se nagyon tudtam aludni olyan meleg volt.De hát nyár van,itt az ideje.Ithon már kezdek megbolondulnmi,mert veszekednek állandóan(de hál'istennek egyre kevesebbet úgy néz ki),meg van az a buzi kutya és nem lehet tőle semmkt se csinálni mert  mindenért ugat.Tegnap úgy utáltam magam amiért nem tudtunk elmenni miattam a strandbálba,de legközelebb 100%.Tök sok mindent elfelejtek mostanában.Nem tok példát mondani mert nyilván elfelejtettem,de emlékszem h vmire emlékeznem kellett volna,de nem emlékszem h mire:D.Na majd ha eszembe jut leírom egy papírra aztán leírom h mi volt az.

Addig is pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr611269421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása