Na,hát ez a tegnapi nap,nem volt semmi.Amennyire nem volt kedvem menni olyan jó volt.Na jó,nem az előadás miatt,hanem mert elszórakoztattuk magunkat:D.Szóval,először is próba előtt kimentünk anyával a piacra és ebben az évben először ettem borsót.Aztán meg igyekeztem próbára,lenyomtuk egy gyors főpróbát(ami már kb az 50.edik főpróbánk volt,mert már vagy 50szer adtuk elő ezt a darabot),de nem baj,már nagyon profin megy,és legalább mindenki tudja a szövegét(kivéve a Gergőt).Aztán meg jött a busz,és mint a helyszínen derült ki(legalábbis számomra),hogy a nagyképű mazsorettesekkel megyünk egy buszon.Joh mondom elviselem(örüljenek h egy buszon utazhatnak velem:d).Az út Bugyira tök gyorsan eltelt,mert zenét hallgattunk,és rájöttem h nagyon bírom Lili Allen zenéjét,és nagyon jól látja a csaj a világot:az élet egy nagy kalap...öhöm,hagyjuk.Asszem kicsit vesztettem az optimizmusomból és a "világszépésígyjóahogyvan" felfogásomból.De hát az okát azt tudom,ráadásul nem is egy van.Igazából most az élet minden területén calódás ért,de nem fogok most nyavajogni,nem szokásom ,meg tökösebb vagyok én annál mintsem h a gép előtt ülve nyalogassam a sebeimet.szóval megérkeztünk,kaptunk valami kis sütit meg pogit,amire a Mónika egyből rávetette magát,jah,meg ez nagy volt:az Enikő elvett egy pár darab pogit,és az egyiket leejtette,és zsebrerakta,majd mikor mentünk kirakta a tálcára,de már csak az az egy darab volt ott,Erre jön egy nő és kérdi,hogy jaj még maradt egy pogi?És megeszi.Mi majdnem megfülladtunk a röhögéstől.aztán gyorsan előadtunk egyet.Ez volt a Mónika nagy első főszerepe(mellesleg cak beugrott valaki helyett),de nem akarom azt mondani h fél szövegét kihagyta meg olyan vörös volt és hadart.De mindenkinek eljön az első,és nagyon ideges meg fél meg mindenki máshogy mutatja ki ezt.Emlékszem mikor nekem volt az első.Hát olyan ideges voltam,mellesleg én is csak beugrottam valaki helyett,és egy gyűrűszellemet játszottam,fele szöveget lehagytam,és majdnem eltanyáltam meg ilyenek.Azóta megedzőttem,nem vagyok sose lámpalázas,vagy ha az is vagyok,megtanultam uralni.Basszus,kell nekem ilyeneket írni,mert erről is az egyik beszélgetésünk jutott eszembe Vele,amikor arról beszélgettünk h ki milyen ideges szokott lenni,meg h hogy küzdjük le.De mindegy,azt hiszem már túlléptem,valamilyen szinten.Na de ezt hagyjuk.Na,előadás után gyorsan összepakoltunk(a folyosón öltöztünk mert a nagyképű mazsorettesek elfoglalták az egész öltözőt),aztán kimentünk a fiúk után akik szórakoztak velünk h ide ők hozták a cuccot mi meg vigyük vissza,és mi véletlenül eloldalogtunk Enikővel a játszótérre hintázni.Volt ott egy másfél éves ikergyerek a testvérével meg a másik tesójával.Meg kell zabálni őket annyira édesek.az egyik beült mellém a hintába,és ott játszottunk a másikat meg az Enikő véletlenül elgázolta hintával.Persze nem let semmi baja,és mi jobban megijedtünk mint ő.Annyira aranyosak voltak,és hiába érzem sokszor úgy h nemszeretem a gyerekeket,vagy nem szeretnék gyereket,tíz-tizenöt év múlva igenis szeretnék.Lehet h az unokaöcsémből van már nagyon elegem,vagy csak rossza tapasztalatok beszélnek belőlem mikor meglátok szembejönni egy gyereket és inkább átmegyek a másik oldalra,de egy nap mindenképp szeretnék gyereket,mikor már elégé felkészült vagyok rá.Na ezt is hagyjuk.Kb fél óráig ültünk a hintába a gyerekekkel,mikor rájöttünk h indul a buszunk,felpattantunk,és irány a parkoló(bevágtam a hintába a térdem,elzakóztam,most meg fel van dagadva,meg lila foltos).A busz már elindult mikor mi odaértünk és úgy szaladtunk utána,de megállt szerencsére,és éppen h cask elértük.De megérte azokkal a gyerekekkel játszani.amikor már hazaértem estefelé,nem nagyon csináltam semmit,viszont úgy haragszom magamra mert meg akartam nézni a gyűrűk Urát(kb negyedszerre)a tvben,de olyan álmos voltam,mert előző nap meg fél 12 ig néztem életem egyik legkedvencebb legszuperebb legjobb leghelyesebb színészes filmjét,a Konstantin,a démonvadászt,meg az előadás is kifárasztott,szóval felénél a Gyűrűnek elaludtam,és éppen a végére ébredtem fel.mindegy,végülis már láttam egy párszor.Szóval,ez a napom is tartalmasan telt

Pussz,szióka mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr941186779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása