9-es,nem sztem csak 8

 2009.06.10. 16:37

 A mai napom mondhatni,hát bénálkodós volt,ugyanis az összem suliban létező helyes pasi előtt csináltam vmi hülyeséget.De totál nem direkt.De mostmár inkább nem is foglalkozok vele.

ÓÓÓ,viszont a délután...Az de jó volt.Ugye elmentünk a moziba a ribizlikkel.Mondjuk a vonat kibaszott meleg volt,és mindenkiről folyt az izzadság meg  a szag azért ki lehetett bírni.Persze jóval korábban odaértünk,ezért "el kellett ütni az időt".Azzal szórakoztunk hogy leültünk egy kanapéra,a westendben,és aki elment előttünk pasi,mindet lepontoztuk egytől tízig.Hát,mondhatom h az én/vagyis volt/10-esemhez képest is találtam egy jó 9,5 ös pasit.Sőt,nem is egyet.De a mekiben is vannak ám emberek.De áááá.Voltak olyan csáveszek,akiknek kifejezettenm jól áll a távolság.de hát.ilyen emberek is vannak.Hazafelé menet,egy csomót kellett várni a vonatra,ráadásul egy rég nem látaott madárral is találkoztunk.Aki érti érti,aki nem nem.Szóval élmény volt ez a hazafelévonatozósmegsülősváarkozóskínoscsöndes út.De nem baj,afilmmért megérte bemenni.Ez a Zac?Elég helyes gyerek.Üti a tízest.

Mire hazaértem ,kiízzadtam tíz liter vizet,és imádkoztam h legyen otthon görögdinnye,de ez nem jött be.Na majd a nyáron.Úristen mennyi dinnyét fogok enni....De nem ezt akartam írni.Hanem azt,hogy mire hazaértem,otthon persze állt a balhé már megint unokatesóm,nagybátyám kontra apa körül.Ha ez az ordibálós veszekedős éps egyéb dodlog így megy tovább,attól tartok valakinek el kell költöznie,csak azt nem tom kinek,de nem lesz egy szép dolog.

Na ,majd még írok,sztem,csak később.Pussz,szióka

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr121177036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása