A hard day

 2009.11.04. 21:47

Sziasztok:)

Annyira fáradt vagyok hogy alig bírom felemelni az ujjaimat,szóval a kézfejem lenn van a billentyű előtt,és csak az ujjaimat mozgatom,na mindegy,ez tökre nem lényeges,csak ha valami nagyon érthetetlent írok,akkor az ezért lesz:D.Szóval,azért volt ma naggyon nehéz napom mert történt velem egy csomó csomó mindenféle dolog:Reggel felkeltem,elintéztem dolgaimat.Eddig minden úgy volt ahogy szokott,aztán innen,jajj mintha egymás után gurulnának a dolgok.Vérvétere kellett mennem,amiből csak vérvétel nem lett,mert ugyan rajta volt a lapon a vérvétel,de a vérvevő csaj azt mondta nem kell levenni.Most gondolkodtam rajta hogy az egyetlen dolog amit el tudok képzelni az az,hogy egy hónapja voltam vérvételen,és lehet hogy a doktornőnek eszébe jutott vagy most nézte meg és szólt a laborba hogy mégse kell.Na mindegy,csak előtte jól felidegesítettem magam.Rohanok az állomásra hogy elérjem a nyolc huszon kettes vonatot,erre meg épp hogy odaérek,elmegy előttem a vonat.Oké,haza,három km újra,mert 9:40 kor kellett volna jönnie a másik vonatnak.Kimentem megint az állomásra(újabb 3 km),csakhogy az a geci vonat cseseztt jönni,mert kint egy kedves,és értelmes!!!! kallertől megtudtam,imrén volt valami fennakadás,hogy egyik vonat elállta a másik vonat útját,szóval hívhattam fel apát hogy jöjjön értem,és ő vitt be,ami nagyon kellemes volt mert mondjuk úgy hogy tegnap összevesztünk.oké,beérek,besurranok órára,előtte a takarítónénitől kapok a fejemre hogy összemászom az ő munkáját:D.Bocs takarítónéni ne akkor moss fel mikor jövök,jó?Aztán meg infó fakt jött,ami nagyon jó volt,mint mindig,magyar,az nagyon durva,és utánna jött a nap egyik jajjdedurvaúristenteislátodaztadejajj meg azazistenb*sszamegdehülyevagyokéshülyeségeketcsinálokdemiért dolog,ezt itt nem részletezem,gondolom ezzel te is egyetértesz Mari:D Aztán mehettem vissza edzésre.Hát kurva erős volt,fuss ide fuss oda üsd le ezt üsd le azt megint fuss ide jobbra balra előre hátra,egyszóval nagyon jó edzés vol,jól elfáradtam.Aztán meg haza,gyorsan,bár a vonat természetesen késett,de legalább nem kellett a vonaton egyedül mennem.Hazamásztam a sötétbe és hidegbe,és az egyik barcsim most mondta hogy törni lehetett volna a fülét,hát ez egy nagyon nagyon jó megfogalmazás az összes testrészem állapotára mire hazaértem.És ha ez még nem lenne elég mehettem egy másfél órás angol különórára és annyira lefáradtam,hogy mozdulni alig bírok.És bedurrant mind a két térdem,szóval most fel van dagadva mind a kettő.

Na most megyek,de tuti nem fogok semmit csinálni ma,elég volt ennyi.sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr651501128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása