Ez fájt:@

 2009.11.02. 18:42

Sziasztok.Hát ez a nap?!Mondanám rá hogy szar,de nem tudom,mert nem volt igazán rossz,de a legnagyobb jóindulattal sem lehet rá mondani hogy jó.Inkább olyan semmilyen,illetve ha mégis jelzőznöm kéne akkor a fájdalmas lenne.Tesiórán ugyanis kidobóztunk és két hülye állat akkorát dobott a hátamra,hogy most van rajta egy tenyér nagyságú véralásfutás,valamint hogy ne dobjanak mellkason a karommal védtem meg magam,és van egy csík véraláfutás az alkaromon ahogy a labda megütötte.Szóval ezúton is kapjátok be ti...áh inkább nem is mondom mik:D.Ma megértettem a matekot is,a leckét is sikerült megcsinálnom,és végra valahára infóból is elkezdtük a weblapszerkeztést,amit már tök rég óta vártam,meg kell az OKTV hez is.Írtunk ma egy röpdogát magyarból,és istenem,ilyen kérdést feltenni,hogy kik a főszereplő szülei,mikor nem is volt benne a könyvben,és az volt a válasz hogy nem volt benne a könyvben,de ha ezt leírtam volna és véletlenül nem ez lett volna a válasz leszedte volna a fejemet a tanár.Ma egész nap majd megfagytam,és fájt is mindenem.Holnap megyek dokihoz,megállapítják hogy végem,na jó,biztos hogy nem.Nem is nagyon tudok mit írni,ma olyan hülye is voltam(bocsánat Marietta,csak tudod,na mindegy,inkább hagyjuk).Ma visszakaptam az mp3mam.Már nagyon hiányzott.Most fogom visszarakni rá a zenéket.

Na most megyek,de még úgy írnék,de nem tudok miről.Úgyhogy sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr301493744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása