Soook soook dolog:D

 2009.10.27. 16:10

Sziasztok.Kezdjük azzal,hogy most viharzottam fel az udvarrol,ahol csodálatos módon minden családtagom volt,és én mondtam h nem akarok lemenni,mert sok dolgom van idefönt,például a francia házim is meg kellene írnom,meg sok ilyen szar.Nem baj,leimádkoztak,lementem,és elkezdtünk hülyülni öcsémmel,egymást kergettük az udvaron,és mikor utolértük egymást,rávágtunk egy nagyot a másik hátáraXD.qrva jó játék,majd próbáljátok ki.Na szóval,erre apámék elkezdtek morogni hogy hagyjátok már abba,meg mér kell ezt csinálni,meg blablabla.hát na,nem volt tovább kedvem hallgatni megint azt hogy milyen egy elcseszett egy ember vagyok,így inkább feljöttem és most írok:D

Mindezektől eltekintve tök jó kedvem van.Már nagyon várom a csütörtököt,mikor találkozok barátnőimmel,megyünk szinemába,az Időutazó feleségét fogjuk megnézni,nagyon nagyon jó film,láttam a trailerjét mikor a Csúf igazságot néztük meg.Már a szereposztás miatt is érdemes megnézni:A főszereplő Eric Bana,akit a Trójában láthattunk Hektórként,és sztem simán elnyomta Orlando Bloomot a helyességével:D.Na de majd a filmről többet ha láttam már.De tényleg annyira várom már,egyaz h nem vok itthon,a barátaimmal talizunk,megnézünk egy jó filmet,és még legalább ki is kapcsolhatok egy kicsit,mert már negyedik napja szinte csak futáskor nézek föl az angol tételeimről.De nem baj,tudom hogy ennek is meg lesz az eredménye,meg kell hogy legyen.Itt a trailer az időutazó feleségének:www.youtube.com/watch

Szerdán talizunk Zsuzsival is,bár villámmíting lesz,mert lejön hogy odaadjam neki az Mp3mam,vagyis életem egyik szerelmét,amíg ő Velencében lesz.Aztán vigyázz rá,mert jajj neked ha nem:D:D.

Tegnap este moképes megbeszélésünk volt(Mari;Niki;Fanni;Tündi;Edit+Én)Msn-en.Nem hittem hogy ilyen sikeres lesz a megbeszélés.Elég sok mindent sikerült megbeszélnünk,és ha másban nem is,abban biztos vagyok hogy ez egy eredeti produkció lesz,senki másnak nem juthat ilyen eszébe,persze ez alól kivétel az,ha megpróbálják lemásolni:@.Itt köszönném meg Nikinek azt,hogy tegnap annyit szenvedett velem,hogy le tudjam tölteni a zenéket.Nagyon nagyon köszönöm,egyszer valahogy meghálálom.

Ez alatt a négy nap alatt megcsináltam két egész angol tételt meg befejeztem az előzőt,megtanultam a szavakat,és megcsináltam egy Batár sorozatot.Tiszta fáradt vagyok.Pedig ma még lesz futás és kész,igaz ma még semmi mást nem ettem mint tíz szem fornettit,szóval ha most lenne korgógyomrú szmájli tuti beraknám:D.

ezt csak így láthatatlan zárójelben írnám,hogy vasárnap láttam az új King Kongot először,meg kellett néznem,a régit is úgy szerettem,és habár az újban voltak tök hülye meg gárgyú filmjelenetek,nekem azért tetszett.Kiskoromat idézte amikor odáig meg vissza voltam a dinóktól.És mondjuk azt nem tudom h a benszülöttek mér a majomtól féltek jobban semmint a dínóktól,de ez csak egy dolog a sok közül amit nem értek:D

Na most megyek,így is annyit írtam már,pedig még tudnék,csak írni írni írni,pedig semmi értelme sincs,pont mint ennek a mondatnak.Na sziasztok,pusszi


A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr191479261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása