Semmise

 2009.10.25. 18:01

Sziasztok.Asszem ez most egy utálom a világot bejegyzés lesz.Kiváltó eseménye konkrétan nincsen csak biztos nektek is volt már olyan hogy egyszerűen utálsz mindent,sehiogy se jó.Jah,am meg mégse fogok írni minden nap a szünetbe,mert rájöttem hogy qrvára ellaposodna a blogom,ha minden kis szart ami velem törénik,ráadásul az se sok,és még unalmas is,leírnám,akkor egy nagy rakás öhm lenne az egész.Szóval csak írok mikor írok,mikor vmi történik esetleg velem.át most példul nem tom mér írok,semmi különösebb nem történt velem,csak végre el tudtam menni egy próbára.Tök jó volt,most vhogy nagyon jól érzetem magam.Kiderült hogy kortárst is fogunk táncolni aminek én nagyon örülök,mert imádom,és már amit mutatott Bea,bár elmondása szerint szarul csinálta,hát nekem tetszett.Az egész olyan jó.Ráadásul még szövegem is lesz,csodák csodájára,na nem azért mintha eddig nem lett volna,csak ebbe a darabba nagyon úgy nézett ki h nem lesz,de nem azért mert nem adtak csak,na mindegy ez bonyolult.Már várom is az előadást,bár az még egy jó idő múlva lesz.Ráadásul kaptunk europarkos érméket,amiket az europarkban lehet levásárolni.Az is tök jó,majd ha arra járok levásárolom.Erre fogunk kortársolni,ha minden igaz:www.youtube.com/watch

Ma megint megcsináltam egy tételt,bár még a szavakat meg kell tanulni,de már nagyon untam ezt a tételt.Áh,igazából mindent unok,illetve nem is unom,elegem van mindenből,abból ha van valami,abból ha nincs semmi,áh,egyszerűen csak nem tudom mi az isten fáját kéne csinálnom.Ma futottam végre,tegnap is,de a mai hát nagyon fasza volt,mert ahogy elkezdtem futni,megfájdult a szívem,de kibasztul,erre az egy kicsit enyhült,majd belenyilalt a vesém,hát mondom qrvajó,így nem figyeltem az útra,ráléptem egy deszkára ami megbillent és kiment a bokám.Szóval igen,hoztam a formám.Ráadásul a vesém bajának amit persze még nem tudnak pontosan megmondani h mi az,ezért van qrvára elegem az orvosokból is, vannak "kellemes" mellékhatásai,amik tönkrebaszták két éves munkámat.Aki rámnéz az tudja miről van szó.Egyszerűen csak úgy fáj az egész bensőm,mint fizikailag mint lelkileg.És most mégjobban utálom magam,hogy képes vagyok ennyit nyavajogni,de egyszerűen itthon nem adhatom ki magamból,nem nagyon tudom senkinek sem elmondani,mert egyaz  h nem kiváncsiak rá,a másik meg ha elmondok vmit,akkor azt mondják h én tehetek róla,vagy magamnak csináltam,pedig ebben baromira nincs igazuk,ráadásul itthon nem is akarok arról beszélni hogy,magamról na.áh ezt hagyjuk is.A barátaimnak meg egyszerűen nem akarok panaszkodni,nem és kész,szóval Marimék ezt jobb lenne ha el sem olvasnátok:DJókor szólok mi?

Na megyek is,még hallgatok vmi zenét,az legalább eltereli mindenről a figyelmem aztán megyek és tévézek,vagyis totális agyleépítőésgondolkozáskikapcsoló kúrára megyek.Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr161474308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása