Semmi kül.

 2009.10.18. 13:10

Sziasztok.Na,ez most egy olyan bejegyzés lesz,hogy"bánomhogytegnapolyanszarkedvemvoltéseztleisírtam" bejegyzés.A kedvem valamivel javult,nem igazán oldódott meg semi,de akkor sem lehet búslakodni sokáig bizonyos dolgok miatt.Szóval most egyszerűen csak nincs olyan rossz kedvem.Angoloztam egy csomót,még fogok is,próbáltam infózni,hát az nem ment,azért próbálkozok,meg olvasom a Burok című könyvet.Szóval nagyjából nem csinálok semmit,csak lefoglalom az agyam,elég jó most így.Tegnap nem is írtam a gólyabálról,csak a hülye kis problémáimat ecseteltem,szóval most bepótolom.Szóval,pénteken volt ugye 5-7 ig az avatás,ami sztem tök jó volt,de télleg,kreatívak voltak a 12.esek.Na,nekünk jövőre tuti h nem lesz ilyen,mert ezt ki is veséztük fanival,hogy abszolút nincs osztályközösségünk,pláne nem évfolyamközösség.Szóval egy rakat kaki lesz,de nem baj,az idei jó volt.A gólyabál ami utána volt,hát nem tom,nem volt jó,sztem,de persze ez azért is lehet,mert hozzászoktam a strandbálokhoz,és ez tök más volt,meg beteg is vagyok és akkor alapból szarul érzem magam,de mondjuk többen mondták h nekik se tetszett a bál.Hát nem baj,elmentünk,ott voltunk,beszélgettünk,táncizéltünk aztán hazajöttünk,ennyi.Olyan rossz érzés hogy mindjárt ballagunk,meg ugye előttünk is ballagnak,olyan jajj érzés:D.Itthon most én vagyok mindenki céltáblája,fingom sincs mi bajuk van velem,de qrvára elegem van belőle,egyszer fogom magam és összepakolok azt irány világ,kiváncsi leszek ahhoz majd mit szólnak,de magasról szarom le.

Na most megyek is,nem sok értelme volt ennek a beírásnak se,de legalább nem letargiás,majd mostanában megpróbálok jobb kedvű lenni,mert mostmár ideje.Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr721457796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása