Egy állati jó nap

 2009.06.12. 15:25

Ez ebben az évben körülbelül a harmadik legjobb nap volt/az első az volt amikor élőben beszéltem vele,a második meg azt hiszem a ribizlik megalakulása,na jó akk a negyedik legjobb nap volt,mert a harmadik meg az első msn beszélgetésünk napja volt.../szal akk a negyedik legjobb nap volt az évben,mert ma volt SPORTNAP.És áááá,annyira jó volt.Amúgy is imádok mozogni hát még most.Már hetekkel ezelőtt megszerveztük a röpicspatot,és reméltem h nem lesz veszekedés.Nem is lett.Hála Istennek.Először is streetballoztunk,hát egy döntetlen,és 3 vereseég.Ez nem volt a legjobb.Aztán meg mentünk bolyai körre.Nagyob állat volt,mert aki mérte az időt,az a srác nagyon bejön nekem.És nem tudta elindítani a stoppert és együt bénálkodtunk,mert persze én se tudtam elindítani.Szóval,már vele is beszéltem.Télleg.Annyi embert ismertem meg a napokban,kár h vége az évnek,mert nagyon jó emberek közt lenni,és új ismerősöket szerezni.Na,de aztán 3 azaz 3 perc alatt levágtam 2 azaz 2 bolyai kört,megállás nélkül.Aztán megfulladtam egy kicsit,de mentem tovább ping pongozi.Ott is nyertem,de azt nem tudom h csináltam,mert a Niki is tök ügyes, és ellene játszottam,de végülis mindegy ki nyert volna,úgyis az osztályé a pont.Aztán mentünk tekerni,meg néztük a floorballt.Az egy kicsit szar volt a napban,h ott volt,és nem köszöntem neki,pedig már télleg nem kerülöm.Csak hát szóval izé....mindegy.Aztán pedig jött az állatira nem semmi dolog:szóval,3 meccset játszottunk röpiből,és ebből hármat nyertünk meg.De az utolsó az nem volt semmi,végig vezettek a másikak,de az utolsó fél percben már csak eggyel vezettek,és én jöttem a szervába,és szaladtam a labda után és futásból földobtam és szerváltam,és pontot szereztem,így döntetlen lett,és még volt kb 15 másodperc,és futok megint labda után,szerva át és és és NYERTÜÜÜÜÜÜÜÜÜNKAz én szervámmal.De mondjuk a többiek nélkül szart se ért volna az egész.Csak én most egy nagyon kicsit büszke vagyok magamra,bár tudom h ez nagyképűen hangzik.Aztán még másztam falra meg ilyenek.Jah,meg a fannival voltunk egy ilyen egy másért cuccon,és tök jó volt,mert be volt kötve a szemem és a fanninak kellett vezetnie,és simán ment.Végülis nem nyertünk összesítésben,de télleg nem az a fontos,hanem a játék,és a RÖPIIIIIII.Imádok röpizni.sokáig féltem attól h majd nem találom meg a helyem a suliban.De most úgy érzem a legjobb helyen vagyok,mégha vége is van a sulinak,úgy érzem ennek a sulival nem lesz vége,vagy csak szünetel,és jövőre itt folytatódik.Csak győzzem kivárni,de addig is lesz dolgom a nyáron...

Szió mindenkinek és puszi a tanítás utolsó napján

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr81181136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása